title
کد خبر: 260441
00
آگهی/ با مهم ترین کاربردهای لیزر CO2 آشنا شوید! شاید شما هم به لیزر CO2 نیاز داشته باشید

عوامل متعددی هر روزه زیبایی ما را در معرض خطر قرار می دهند و انسان ها که ذاتا میل به زیبایی دارند به دنبال راهی برای جلوگیری از این آسیب ها و از بین بردن اثر آن هستند. یکی از بهترین راه ها برای بازیابی زیبایی استفاده از شیوه‌های لیزر درمانی است. لیزرها فناوری جدیدی هستند که چند دهه ای است وارد حوزه زیبایی شده اند. یکی از بهترین لیزرهای موجود که در حل مشکلات پوستی عملکرد بسیار خوبی داشته لیزر co2 است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم درمورد لیزر co2 بیش تر صحبت کنیم و با کاربردهای لیزر CO2 برای اسکار و جای جوش و عوارض آن آشنا شویم.

 

 

عوامل متعددی هر روزه زیبایی ما را در معرض خطر قرار می‎دهند و انسان‎ها که ذاتا میل به زیبایی دارند به دنبال راهی برای جلوگیری از این آسیب‎ها و از بین بردن اثر آن هستند. یکی از بهترین راه‎ها برای بازیابی زیبایی استفاده از شیوه‌های لیزر درمانی است. لیزرها فناوری جدیدی هستند که چند دهه‎ای است وارد حوزه زیبایی شده‎اند. یکی از بهترین لیزرهای موجود که در حل مشکلات پوستی عملکرد بسیار خوبی داشته لیزر co2 است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم درمورد لیزر co2 بیش‎تر صحبت کنیم و با کاربردهای لیزر CO2 برای اسکار و جای جوش و عوارض آن آشنا شویم.

 

لیزر co2 چیست؟

استفاده از لیزر CO2 برای اسکار و جای جوش امروزه بسیار رایج است؛ اما واقعا لیزر CO2 چیست؟ لیزر co2 نوعی لیزر با هدف انجام درمان‎های پوستی و زیبایی است. لیزر co2 پرتو بسیار قدرتمندی را با سطح مقطع بسیار کوچک به پوست می‎تاباند. پرتو لیزر مانند یک سوزن بسیار نازک وارد پوست شده و بر لایه میانی پوست اثر می‎گذارد. انرژی لیزر که توسط سلول‎ها جذب می‎شود موجب گرم شدن پوست ناحیه می‎شود. در اثر این تحریک کلاژن سازی پوست افزایش پیدا می‎کند. لیزر co2 علاوه بر لایه میانی با لایه برداری سطحی پوست نیز زیبایی و سلامتی را به پوست باز می‌گرداند.

کاربرد لیزر CO2

لیزر CO2 به علت تاثیر عمقی و سطحی که به طور همزمان بر روی پوست می‎گذارد می‎تواند طیف وسیعی از درمان را ارائه کند. وقتی کلاژن پوست بالا برود، پوست شادابی و نشاط از دست رفته خود را باز می‎یابد و در نتیجه خاصیت کشسانی پوست بیش‎تر می‎شود؛ در اثر این موارد چین و چروک‎های صورت مثل چروک‎های اطراف چشم از بین می‎رود، خط اخم و خطوط لبخند محو می‎شود و به علت بازگشتن خاصیت کشسانی افتادگی‎های پوست مثل افتادگی پلک درمان می‎شود.

کار دیگر لیزر CO2 لایه برداری و پاکسازی پوست است؛ به همین دلیل لیزر CO2 برای جای جوش، از بین بردن لک‎های صورت، آفتاب سوختگی‎ها، اسکار و ... بسیار مناسب است. در اثر تخریب سطحی و لایه برداری از پوست سلول‎های مرده از بین می‎روند و پوست تازه جایگزین می‎شود؛ به همین دلیل لیزر CO2 برای جای جوش، محو کردن رد بخیه و سوختگی‎های خفیف هم کاربرد دارد.

کاربرد دیگر لیزر CO2 برای اسکار است؛ این لیزر در از بین بردن ضایعات پوستی مثل اسکار، خال‎های گوشتی پوست، زگیل تناسلی، گوشت اضافه و کلوئیدها کاربرد دارد.

لیزر CO2 برای جای جوش

جوش‎ها انواع گوناگونی دارند که به طور کلی در سه دسته خفیف، متوسط و شدید دسته بندی می‎شود. لیزر CO2 برای جای جوش‎ شدید توصیه نمی‎شود؛ ولی لیزر CO2 برای جای جوش متوسط و خفیف عملکرد خوبی دارد. پرتوهای نور مثل سوزن با یک ساختار شبکه‎ای به پوست تابیده می‎شود؛ با حذف لایه آسیب دیده پوست و همچنین تحریک پوست برای کلاژن سازی روند ترمیم آغاز و پوست تازه جای پوست آسیب دیده را می‎گیرد؛ بدین صورت لیزر CO2 برای جای جوش و از بین بردن آن عمل می‎کند. لیزر CO2 برای جای جوش یکی از روش‎های محبوب در بین مردم برای خلاص شدن از شر ظاهر نازیبایی است که جوش‎ها به وجود آورده‎اند. جلسه لیزر CO2 برای جای جوش بین 15 تا 20 دقیق طول می‎کشد؛ البته تعداد جلسات مورد نیاز بستگی به شدت مشکل شما و نوع پوست شما متغیر خواهد بود. لیزر CO2 برای جای جوش نیازی به بیهوشی و بی حسی ندارد و در کلینیک‎ها این کار به راحتی انجام می‎شود. نظراتی که تاکنون در مورد تاثیر لیزر CO2 برای جای جوش ثبت شده رضایت بخش بوده و نشان دهنده تاثیر سریع و خوب این لیزر است.

لیزر-فرکشنال.jpg

لیزر CO2 برای اسکار

از کاربردهای مهم این لیزر می‎توان به تاثیر بسیار مثبت لیزر CO2 برای اسکار اشاره کرد. اسکار انواع متفاوتی دارد ولی به طور کلی وقتی که جایی از بدن زخم می‎شود پوست برای مسدود کردن جای بریدگی نوعی بافت خاص از جنس کلاژن را ایجاد می‎کند که به این بافت اسکار می‎گویند. اسکارها با پوست اصلی تفاوت رنگی دارند و ظاهر ناخوشایندی به پوست می‎دهند. لیزر CO2 برای جای اسکار بسیار موثر است؛ چون با لایه برداری سطحی و از بین بردن سلول‎های آسیب دیده پوست جای اسکار را تا درصد زیادی محو می‎کند. لیزر CO2 برای اسکار می‎تواند تا حد زیادی جای آن را محو کند. به جز لیزر CO2 برای اسکار راه‎های دیگری مثل استفاده از جراحی هم مطرح می‎شود ولی لیزر CO2 روش امن‌تری است.

این لیزر تنها راه درمان نیست، اما با توجه به ماهیت لایه برداری لیزر CO2 برای اسکار از شیوه‌های دیگر موثرتر است.

images.jpg

عوارض لیزر CO2

لیزر CO2 یک روش غیر تهاجمی است به همین دلیل عوارض بسیار کمی دارد. لیزر CO2 برای اسکار یا برای جای جوش بدون نیاز به هیچ بخیه، بیهوشی و ... انجام می‎شود؛ به همین دلیل یکی از امن‎ترین روش‎های ممکن است. لیزر کردن به طور طبیعی یک سری عوارض طبیعی دارد که اصلا نگران کننده نیست.

لیزر CO2 برای اسکار یا جای جوش بدون درد است؛ اما با توجه به آستانه تحمل و نوع پوست یا مشکل، می‎توانید از کرم‎های بی حسی موضعی استفاده کنید. در حین لیزر ممکن است احساس خفیف سوزش یا گرما داشته باشید؛ همچنین به علت این که پرتو لیزر وارد پوست می‎شود کمی احساس سوزن سوزن شدن را تجربه کنید.

انجام لیزر CO2 برای اسکار یا جای جوش در محل موجب قرمزی و کمی تورم می‎شود که چند ساعت بعد از بین می‎رود و شما می‎توانید با استفاده از کمپرسور یخ این زمان را کوتاه‎تر نیز بکنید.

برای کاهش عوارض طبیعی لیزر CO2 برای جای جوش و اسکار بهتر است از نور مستقیم خورشید دوری کنید، محل لیزر را در معرض گرمای بخاری، سشوار، غذا و ... قرار ندهید؛ همچنین تا چند روز سمت استفاده از لوازم آرایش حداقل در محل لیزر شده نروید.

بهترین کلینیک برای لیزر CO2

اگر انتخاب شما هم لیزر CO2 برای اسکار و جای جوش است باید به دنبال یک مرکز معتبر باشید تا مهارت و تخصص انجام لیزر CO2 برای جای جوش را داشته باشند. مراکز بسیار زیادی در سطح کشور وجود دارد؛ اما با توجه به فاکتورهای متعددی مثل تخصص پرسنل، محیطی تمیز، استریل و آرام، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و دستگاه‎های به‎روز دنیا، اعتبار و سابقه خوب پیشنهاد ما یکی از بهترین مراکز زیبایی ایران به نام کلینیک بین المللی فخرائی است. کلینیک فخرائی با داشتن شعبه‎های فعال در دنیا یهترین مرکز زیبایی ایران است. این کلینیک انواع خدمات زیبایی نظیر لیزر CO2 برای اسکار و دیگر درمان‎ها را ارائه می‎دهد. کلینیک بین المللی فخرائی با سالیان متمادی سابقه در حوزه درمان پوست و زیبایی نام آشنایی در این حوزه دارد.

نتیجه گیری

یکی از شیوه‌های مدرن درمان‎های مربوط به پوست و زیبایی لیزر CO2 است. لیزر CO2 برای جای جوش بسیار مورد استفاده قرار می‎گیرد؛ همچنین لیزر CO2 برای اسکار هم دیگر کاربرد بسیار پر متقاضی این لیزر است. در کلینیک بین المللی فخرائی با حضور پرسنل و تیم ماهر و متخصص شما می‎توانید انواع درمان‎های پوستی با لیزر CO2 را دریافت کنید. تمام تلاش تیم کلینیک فخرائی استفاده از بهترین امکانات و تکنولوژی روز دنیا برای تحقق بخشیدن به خواسته شما است. لیزر CO2 با درمان‎های متعدد پوستی تنها یکی از خدمات گسترده کلینیک فخرائی است. 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز